Malin

En blogg om mig

Övningsköra!

Publicerad 2010-09-12 17:42:47 i allmänt,

Slagsmålsklubben – Ovningskora 
(Var bara tvungen med tanke på rubriken)

Har nämligen varit ute och kört bil med mamma. Och det gick riktigt bra faktiskt! Backade runt gathörn, började köra direkt från våran parkeringsplats, vilket inte är det lättaste. Sen har jag fått stå mycket i dragläge, kört i rondeller och parkerat! Så idag är jag väldigt nöjd över att jag har kört! Nu får det bara bli några fler gånger i veckan plus att jag får köra med pappa under helgerna jag är där! Sen skulle mamma ringa och beställa en tid hos Körskoleläraren, så jag får ta lite såna lektioner också! GÖTTÄ!

Men funderar på att ta med mig kameran ut på en höstfotografering! Känns att det skulle va skönt med lite frisk luft också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela