Malin

En blogg om mig

it's just tears and rain

Publicerad 2010-09-02 19:57:25 i allmänt,

Lyssnar på Muse och sjunger! Samtidigt som jag ser på Biggest Looser, men det är ju slut nu, så då kommer Losing it with Jillian! Haha. Love it! Efter det äre CSI!

Tränade inget själv idag, mina ben tillät mig inte att göra det! Insidan av låren är helt förstörda, eller ja. Jag har träningsvärk. Men fick sålt hoppskorna! Göttä! Behövde ju inte dem själv, men ändå kommer det kännas konstigt utan dem! Men bättre att de får användas än vara instägda!

Kommentarer

Postat av: Bella

Publicerad 2010-09-02 20:17:42

hahahah jag har INGEN träningsverk :D:D:D bara redigt trött i benen för sprang massa på gympan också!

Postat av: Bella

Publicerad 2010-09-02 20:18:45

hahahah jag har INGEN träningsvärk :D:D:D bara redigt trött i benen för sprang massa på gympan också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela