Malin

En blogg om mig

den 7 september 2010

Publicerad 2010-09-07 16:36:24 i allmänt,

Halloj.

Jag har så fruktansvärt ont i magen, och jag har ingen aning om varför. Det bara kom under skoldagen och jag visste inte vad jag skulle göra. Får hoppas att det går över snart iallafall, vill ju inte gå runt och ha svinont i magen att man knappt kan stå/gå/sitta/ligga, inte röra sig löver huvud taget. Inte ens finnas till, så ont gör det.

Men ska till Vik halv sex. Tänkte gå tidigare och springa, men orkar ju inte för magens skull. Så det får bara bli att hjälpa till. Ska klä mig supervarmt så att jag inte fryser ihjäl, dock är det ju sol, men hur varmt det är vet jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela