Malin

En blogg om mig

den 16 september 2010

Publicerad 2010-09-16 13:48:47 i allmänt,

Tja!

Idag har jag sprungit runt i skogen = ORIENTERING! Edith som startade tre minuter innan mig väntade vid ett krön så vi kunde springa tillsammans! Sen mötte vi massa andra folk i skogen och vid nian (det var tio kontroller) så var vi nog tjugo personer som sprang tillsammans och letade! Haha, kul var det iallafall. Och blöt blev man, trampade ner sig här och där, men tillslut brydde man sig inte om att man blev blöt, man tog de närmsta vägarna hela tiden!

Men nu är jag hemma och väldigt nöjd! Vi tog alla kontroller på en timma och fyrtiofem minuter ungefär! Så är helt klart supernöjd verkligen! Nu vet jag att jag kan orientera också!

(blåsor på fötterna hör till, även om det gör väldigt ont)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela