Malin

En blogg om mig

den 14 september 2010

Publicerad 2010-09-14 21:22:51 i allmänt,

Tjatjaaa!
Idag fyller min låtsasbror 17 år! Congratz! (Imorgon fyller pappa år!)

Skolan idag har varit bra, förutom att det har varit ganska segt. Men det går. Imorgon blir det nog lite roligare skulle jag tro? På torsdag är det orientering, jag kommer dö. Ska köra tävlingsbanan. Men hellre det än att bara kunna få G eller G+. Så vad gör man inte för sitt betyg!

Träningen var seg, fick ta hand om kula, eller jag sa att jag kunde det. Dock stötte jag ganska långt själv (med tanke på att jag inte stött på några år) så någon gång ska jag ta och mäta en stöt med 2 respektive 3kg kulan!

Men nu måste jag öva tyskan.. Damn

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela