Malin

En blogg om mig

den 12 september 2010

Publicerad 2010-09-12 09:39:35 i allmänt,

Hej!
Hade en härlig dröm inatt, vi (jag, mamma, Therese och Jonna) skulle åka till Kreta. Önskar verkligen att det vore sant! Om det hade varit sant skulle vi åkt idag, 11.30. Så tydlig var drömmen, att jag minns dag och tid. Det enda som inte stämde var att jag var hos pappa innan i en lägenhet. Det stämde lite dåligt, annars var det nästan så att jag trodde på den!

Annars idag ska jag enbart plugga. GeMu - egen siffersång, Tyska - glosor, Piano - öva på "Leende guldbruna ögon" och så har jag Ensemble - öva på Renässansenlåtarna. Ja, jag har endel att göra, bäst att sätta igång!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela