Malin

En blogg om mig

den 1 september 2010

Publicerad 2010-09-01 19:19:47 i allmänt,

Halloj!

Idag har jag köpt elpianot och installetart det! Så nu står det så fint inne i Jonnas rum (mitt i rummet var enda platsen) och jag har provat lite. Ska köra mer sen, ta upp någon gammal sångläxa och pröva lite mera! Men det blir efter "Fångarna på fortet"-finalen!

Annars har jag tränat med Bella, imorgon ska vi köra intervaller på Vik innan min andra träning. Göttäää! Får se hur länge vi kommer springa, annars får jag väl göra något mer tills den andra börjar! Men det kommer va gött. Körde ben på gymmet så kommer nog va lite mör i benen, men träning är bästa medicinen mot träningsvärk! SåDeSå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela