Malin

En blogg om mig

28 september 2010

Publicerad 2010-09-28 15:40:14 i allmänt,

Tja!
(jag har fortfarande problem med att skriva september...)

Ikväll ska jag på Wermlands Salonger på Ritz! Ska bli jättekul, eller det är ju genrepet. Men allt sitter typ perfekt då ändå! Ska blir riktigt kul. Ska ses med fina vänner innan och fika/äta mat om man vill! Ska bli redigt roligt.

Men innan dess ska jag äta fiskbullar! MUMS! Har väntat på det ändå sen att jag såg att vi hade en burk i kylskåpet här hemma. Och nu idag är min väntan över! Gott ska det bli iallafall.
Sen ska jag nog hinna med lite engelska, fick göra redovisningen på torsdag istället för idag, vi hann inte. Och lite tur för oss var det ändå, för imorgon ska vi gå igenom hela PowerPointen och hur vi ska prata och sådär. Kanske ta tid på oss också, vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela