Malin

En blogg om mig

23 september 2010

Publicerad 2010-09-23 19:18:51 i allmänt,

Tjääää!

Idag har vi spelat Solif igen, denna gången förlorade vi med 7-0, vi skyller på att det var idrottstreor vi mötte! (och det får vi lov att göra) Men vi vågade iallafall gå på dom och ta närstrider! Man fick några bollar på sig, men helt klart värt!

Så nu pluggar jag in i det sista för KuHi-provet som är imorgon! Det känns ganska bra just nu, men när jag väl sitter där kommer jag få lite smått panik känns det som. Men jaja, jag klarar mig väl.


Och just det! Såhär kan det gå när man är stark! Bröt av kniven när jag skulle skära i en pannkaka! Lyckat värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela