Malin

En blogg om mig

22 september 2010

Publicerad 2010-09-22 11:55:16 i allmänt,

Halloj!
Först vill jag bara påpeka att jag tycker det är krångligt att stava till september på datorn, jag vet inte varför. Men jag tycker det.

Ska åka till Norge med mamma och hämta ut mina sista pengar från Nortura, semesterersättningen! Så då får jag några kronor extra, härligt!

Annars pluggar jag för fullt! Har fina spellistor på Spotify, hela tre stycken att välja mellan! Min egna "Plugg" sen Sony Norway och Sony Sweden "Soft" något. Jaja, min egna är ju ändå bäst, musiken som jag gillar!

Men nu måste jag gå och göra mig i ordning, förresten har det kommit upp ett album på Facebook "Solif - vi kom, vi såg, vi förlorade"

TJA!


Some Serious Shit - Kicki, Sofie, Matilda, Malaika, Emelie, Amanda, jag (saknades gjorde Edith, Thea och Judith)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela