Malin

En blogg om mig

21 september 2010

Publicerad 2010-09-21 15:45:33 i allmänt,

Halloj!

Idag skiner solen, och vad gör jag? Jo, pluggar livet av mig! Ska gå vidare till Historiaboken snart. Men ska inte råplugga det, utan bättre att göra Kulturhistoria som jag har prov på.

Men skolan har varit helt fantastisk! Dubbeltimma matte med Sofie = massa skrattanfall. Sen var det engelska, göra powerpointen, sen historia, gå till musikskolan, ensemble och sen hem! Så slutade lite tidigare idag. Så har pluggat historia i en halvtimma innan maten, sen hamnade jag här. Men nu blir det skolbäckerna igen!

Imorgon kan jag plugga hur mycket jag vill, är nämligen ledig! Känns ganska underbart. Så då blir det Kulturhistoria och ensemble för hela slanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela