Malin

En blogg om mig

20 september 2010

Publicerad 2010-09-20 19:03:13 i allmänt,

Tja!

Idag mår jag inge bra, alls. Är psykist utmattad tror jag. Måste vila upp mig, och det bästa är ju INTE att jag har Ku(k)Hi prov på fredag. MASSA plugg blir det. Orkar inte. Härligt att jag är ledig på onsdag så jag kan plugga ordentligt då!

Nu framöver gäller, Ku(k)Hi - prov, Historia - inlämningsuppgift om hur byar såg ut förr(........), Tyska - verb, Engelska - låna engelska roman! (måste till bibblan alltså!), Piano - alltid, Sång - alltid, Ensemble - alltid, GeMu - göra två egna treklanger - egna låten skriva noter och da-ba!

Har endel att göra framöver iallafall! Efter fredag då provet är lugnar det ner sig en aning iallafall! Men på onsdag blir det råplugg av KuHi och historia!

Men nu ska jag se på tv och äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela