Malin

En blogg om mig

7 oktober 2010

Publicerad 2010-10-07 15:42:27 i allmänt,

Halloj!
Sitter här och lyssnar på ett fantastiskt band egentligen. Nic & the Family, lyssna på texterna i låtarna, dom är helt underbara!

Annars flyter livet på. Har haft ganska fullt upp med historia, piano, sång, kör, ensemble, tyska och allt vad det heter! Nu ska vi läsa bok både i svenskan och engelskan. Engelskan ska vara klarläst en vecka innan svenskan, så idag börjar jag läsa engelskan! Den ska jag göra klar till lovet börjar med muntligt och skriftligt. Sen tar jag fram svenskaboken och kör den stenhårt på lovet och veckan efter det!

Blev ingen Solif idag heller, vi får inte ihop ett lag... Ingen som kan, utom jag, Matilda och Sofie. Vi kan inte spela med två utespelar och en målvakt när man ska va fyra utespelare och en målvakt... Hmm. Men vi får hoppas att matchen kan bli framflyttad tills någon annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela