Malin

En blogg om mig

5 oktober 2010

Publicerad 2010-10-05 18:11:56 i allmänt,

Halloj!
(Idag är jag minst lika glad som igår)

Ska gå på en promenad med Bella sen! Det var så galet längesen. Så vi skja prata om allt mellan himmel och jord, som vanligt. Hon ska få tillbaka sin bok också, som Matilda lånade för ett himla bra tag sen. Så jag måste läsa på tyskan innan. Och skriva ännu mer historia, ska ju vara klar på fredag. Visst, jag hinner nog, hoppas jag!

Solif igår, det gick väl som det gick. Men vi släppte inte in mål förrens det var 2.30 minuter kvar! Men då blev det två snabba mål också.. Idag på kommentarerna stod det "Some Serious Shit spelade klassisk norsk fotboll, långa bollar till tjejen på topp. Bara det att där stod det ingen" Haha, gissa om vi skrattade åt det när vi fick se det då! Galet roligt, och vi bjuder på oss själva iallafall. Vi var inte helt totalt dåliga, vi sköt faktiskt på mål denna gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela