Malin

En blogg om mig

26 oktober 2010

Publicerad 2010-10-26 15:30:52 i allmänt,

Hoj!

Sitter och diggar Oskar Linnros och Daniel Adams-Ray innan jag ska byta om inöfr träningen, eller ja. Inför ensembleuppspelet blir det väl. Får köra på de kläderna som jag ska ha då, vilket blir de jag har på mig nu. Orkar inte byta om faktiskt. Även om några i min grupp sa att vi skulle ha dresscode rött-svart-vitt. Men jag orkar inte bry mig eftersom jag fick reda på det idag och uppspelet är IDAG! Hade jag vetat det igår hade jag gått med på det.

Men har kollat igenom filmerna från spökhuset när vi spelade spel! Underbara var ordet iallafall! Slänger upp lite bilder därifrån, på huset.


"dödsbädden" på ovanvåningen




Rummet där de flesta av oss sov!


"dödsbädden" på nedervåningen, där sov Annki helt ensam


Old pictures!




Gunnar, spökbordet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela