Malin

En blogg om mig

24 oktober 2010

Publicerad 2010-10-24 20:20:03 i allmänt,

Hoj!

Har varit toffel sen i torsdags! Därav det urusla uppdateringen. Men tofflar är ju fina såatteeee...

På onsdag blir det klippning! Gör nog en hellugg och klipper det slitna, vilket nog kommer vara endel av mitt kära hår. Ska lära mig att klippa mig oftare, så jag inte behöver ta så mycket varje gång. Minst tre gånger om året iallafall! Så hinner inte håret bli lika slitet som annars.

Men veckan är helt full iallafall! Tisdag ensembleuppspel, onsdag klippning och toffel (sista gången vi hinner ses innan han åker till Spanien) torsdag träning och treornas show, fredag åka till Skara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela