Malin

En blogg om mig

22 oktober 2010

Publicerad 2010-10-22 15:54:00 i allmänt,

Halloj!

Dagen har varit relativt bra, förutom att jag har haft så galet ont i magen att jag knappt velat andas. Men idrottsprovet kändes ganska okej, jag skrev något på allt som nog lät ganska vettigt!

Vinkade av Jonna nygg, eller ja, vid halv. Hon skulle till Degerfors och sen vidare till Kristinehamn för att fira Sara! Så nu kommer jag inte se henne på en hel vecka! Haha. Men då åker jag och mamma ner till henne och är där hela helgen. Ska bli otroligt kul, eftersom jag inte sett hur lägenheten har blivit efter allt myspys som är iordninggjort!

Men nu väntar jag på Simon inför våran toffel-helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela