Malin

En blogg om mig

20 oktober 2010

Publicerad 2010-10-20 20:14:17 i allmänt,

Hoj!

Har pluggat galet mycket idag. Massa idrott, sen insåg jag att jag hade engelskaglosor tills imorgon, dock glömde jag boken. Så jag råpluggar 07.40 imorgon! Sen kom jag på "FASEN, ensemblen" så jag plinkade lite på det. Men sen orkade jag inte mer!
(ja, min blogg handlar extremt mycket om plugg nu på dagarna märker jag, men det är ju det enda jag gör)

Imorgon blir det en heldag med Simon. På fredag, lördag och söndag blir det heldagar med Simon! LOVE IT! På lördag ska jag göra synkoll, för jag ska köpa glasögon! Två par för att vara bestämt. var och kollade med mamma idag och hittade två par snygga på Specsavers. Så dom blir det fast jag vet ju inte när jag får dom eftersom jag gör synkoll på lördag, sen tar det väl lite tid innan dom kommer och sådär!


Hittade en bild på mig och fina Sofie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela