Malin

En blogg om mig

18 oktober 2010

Publicerad 2010-10-18 22:25:18 i allmänt,

HOJ!

Idag har jag gjort en massa saker! Eller ja, relativt mycket för att vara mig.

Jag har gått i skolan, pluggat, varit på affärn, pluggat, sett på fina tv-program. Okej, det var väl inte så mycket som jag trodde. Men imorgon blir en mer händelserik dag iallafall! Skolan, plugga, träning, träffa Simon perhaps! Sen massa plugg till idrottsprovet som är på fredag. Ska plugga röven av mig till det iallafall!

Påtal om prov, fick tillbaka matteprovet. Hade ett slarvfel, hade glömt ändra tecken när jag flyttade över ett tal. ganska jobbigt eftersom det var det enda som jag missade. Annars hade jag haft full pott, vilket skulle kännt galet bra! Men MVG och Matte B känns som att det kommer gå galant!

Men nu ska jag sova och fundera på om jag ska måla mina naglar imorgon, och boka klipptid, och köra bh. Jag vet inte! Imorgon får vi se vad jag bestämmer mig för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela