Malin

En blogg om mig

16 oktober 2010

Publicerad 2010-10-16 10:56:30 i allmänt,

= PLUGGDAG!

Pappa är i slaktboa efter älgjakten, så jag är ensam hemma. Då passar jag på att sitte och plugga. Har idrottsprov på fredag, och vi har instuderingsfrågor som jag tänkte kunde va bra att göra direkt, så jag hinner med det i lugn och ro. Så jag har kommit till fråga 6 på pappret, av 31. Så jag har endel kvar att göra alltså! Tänkte skricka det med min mail, så jag kan skrva ut svaren hemma hos mamma sen.
Sen har jag svenska, ska göra en intervju med William Shakespear! Typ tänka att vi sitter hos honom och intervjuar om hans liv och sådär. Ska bli lite kul. det ska inte vara klart förrän 29:onde, men jag vill arbeta med det i helt lugn ro, så jag inte behöver stressa när det är några dagar kvar bara.

Sen har jag mer att plugga, men det får komma senare, för det behöver jag inte datorn till!


Idrottsfrågorna plus boken


Svenskaboken som vi ska få information ifrån, bla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela