Malin

En blogg om mig

13 oktober 2010

Publicerad 2010-10-13 15:03:53 i allmänt,

Tjöpp!

Ska snart åka iväg till Skillingsfors med klassen för en natt i spökhuset där! Ska bli väldigt roligt, för jag har bestämt mig för att ha ett öppet sinne för allt som händer, eller allt som inte händer. Jag vet inte om jag tror på spöken förrän jag sett ett. Sådeså! Men har gjort mat och packat klart, tror jag iallafall. Är galet osäker på vad jag måste ha med mig, men det spelar väl ingen större roll, det går väl bra ändå får vi hoppas! Kläder tills imorgon på skolan har jag iallafall, då klarar jag mig!

Nästa vecka kommer Jonna hem! JAG LÄNGTAR SÅ JAG DÖR! Då ska vi se på massa film iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela