Malin

En blogg om mig

12 oktober 2010

Publicerad 2010-10-12 15:10:02 i allmänt,

Hoj!
Maskinen <3

Sitter här och funderar. Jag har ju "bestämt" mig för att köpa minst en bok i månaden. Så nu funderar jag, ska jag köpa en denna månaden FASTÄN jag har en engelskabok, en svenskabok, två prinsessas dagbok, en deckare och en till bok? Hmm.. Det är ju kul att ha, funderar på att jag ska köpa en självbiografi av någon känd människa! Kan va lite kul att ha. Lyssnade nämligen på Vakna med the Voice imorse och då pratade de om Bingo Rimér, att han skrivit en bok. Men jag vet inte. Frågan är om jag behöver någon bok i dagens läge, med alla de ovanstående böckerna jag har att läsa!

 
Boken som läses just nu

Nästa bok i ordningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela