Malin

En blogg om mig

10 oktober 2010

Publicerad 2010-10-10 16:22:40 i allmänt,

10/10/10 idag då!

Helgen har varit superduperbra! För nu har jag fått mitt godis! Mohaha, men den var bra innan också!

Imorgon blir det skola och Solif! Sista matchen tror jag det är, så då hoppas vi ju på att vi vinner! Eller gör ett mål iallafall... Men tror att de flesta kan va med, kvart i fyra, en superbra tid också. Hoppas vi får ihop till ett lag, vilket vi inte fick i torsdag, därför match imorgon. Men det blir nog jättebra dethär!

På tisdag ska vi (jag, Matilda, Sofie) handla det vi vill äta när vi åker till spökhuset i Skillingmark (fors hette det egentligen, men det låter så fel) med klassen. Det ska bli galet kul om något! Längtar jättemycket, ska ha superkul och ta massa kul bilder! Undrar hur trötta vi kommer va på kören på torsdag..... Haha. Det får Elisabeth ta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela