Malin

En blogg om mig

Anybody Out There?

Publicerad 2010-11-03 20:37:39 i malin tipsar,

Marian Keyes, vilken fantastisk författarinna! I början av boken förstod jag ingenting, vilket ledde till att jag knappt läste något och att jag inte gillade den. Men jag gav den en ärlig chans och nu älskar jag den! Fast, när man får reda på varför Anna är skadad och så, då hatade jag den. Jag hoppades inte att det var som det var. Jag blev jättesentimental och ville bara säga till alla hur mycket jag älskade dem. Men jag inser ju, jag kan ju inte leva efter vad jag läser i en bok.

Men jag ska köpa den iallafall, så att jag har den hemma och kan läsa den när jag vill. För den är så fin!

Så det är mitt bok-tips för nu!

Kommentarer

Postat av: jåni

Publicerad 2010-11-03 21:18:29

SA JUU ATT DEN VA BRAAAAAA! VEM TIPSA RÅ VAVAVAVA! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela