Malin

En blogg om mig

30 november 2010

Publicerad 2010-11-30 20:57:10 i allmänt,

Hoj!

Idag är det sista november vilket innebär..... CHOKLADKALENDER IMORGON! En choklad i 24 dagar, kommer aldrig ha godissuget längre, förutom på fredagar, då behöver man sitt fredagsgodis! Haha. Men chokladkalendern är verkligen decembers höjdpunkt, att få gå upp varje morgon och veta att det finns en chokladbit som väntar! Hur fantastiskt är inte det?

Idag har skolan varit relativt bra, var lite bitter imorse. Det gick ut över Simon, som var den som fanns till hands på sms. Sorry! Men ensemblen gick förvånansvärt bra! Hittade oftast tonen jag skulle ha (tycker det är krångligt att sänka mig en halv ton när alla andra ligger kvar) och allt annat har flutit på. Sen blev det ju träning och sen kör i aulan!

Så nu övar jag piano för fulla muggar! Ska fanken sätta denhär låten nu, måste göra det. Dock vill inte fingrarna och händerna detsamma. Vill hitta på sitt egna. Men jag ska kämpa tills jag inte kan kämpa mer, då ska jag kämpa ännu mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela