Malin

En blogg om mig

27 november 2010

Publicerad 2010-11-27 11:40:15 i allmänt,

Hej!

Om några dagar får man börja äta ur sin chokladkalender! Den är alltid ett måste, även om man är 17 år! Mamma kom hem en dag och hade handlat, jag packade upp varorna och såg att hon köpt en chokladkalender till mig! Jag var tvungen att berätta för Jonna och hon blev avundsjuk och tyckte att vi kunde skicka en till henne. Sagt och gjort, utan hennes vetskap damp det ner en chokladkalender i brevlådan dagen efter! Jag och mamma var ganska nöjda över våran postskickning! Haha

Ska till pappa senare idag, han jagar just nu så det lär väl bli i eftermiddag någongång. Ska bli jätteskönt iallafall att komma ut till honom en stund, även om det bara blir idag och imorgon, men att va ute i Tömte är verkligen ALDRIG fel. Synd att det inte är mer snö, eller det är kanske en del hos pappa, men jag vill åka pulka! Får göra det under lovet när Jonna kan va med också!

Mindre än fyra veckor kvar till julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela