Malin

En blogg om mig

22 november 2010

Publicerad 2010-11-22 18:12:54 i allmänt,

Hoj!

Har mycket att göra, så funderar på att ta mitt pick och pack från datorn och gå en sväng till pianot där jag egentligen borde ha suttit på rumpan för flera timmar sen känns det som! Blir att plugga massa text till ensemblen och till kören, även köra på med piano och lite sådär. Ska nog göra det nu.

Annars flyter livet på, kändes verkligen inte som att det var helg nu under dagarna, hade fullt upp hela tiden. Men ändå rätt skönt, behövde inte ställa om inför skolveckan då, utan det bara flyter på! Ska troligen på klassfilmkväll på fredag också, måste ringa papi om det! Men jag vill verkligen dit, så han får pallra sig in till stan lite senare än planerat såfall. Borde gå bra tycker man ju!

Nej, nu får Gavin vila sin fina röst ett tag medans jag är iväg!

Tjosan i trosan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela