Malin

En blogg om mig

11 november 2010

Publicerad 2010-11-11 14:50:28 i allmänt,

Hoj!

Ska ha min första körlektion med lärare sen. Kvart i fyra smäller det och 35 minuter framåt. Är ganska nervös, var tvungen gå igenom med mamma hur man startade bilen, blev så nollställd på hur man gjorde det! Haha. Men det kommer nog gå jättebra, jag oroar mig väl för mycket som vanligt.

Samma sak med teorikursen igår. Trodde att det skulle finnas massa fjortisar och bitchar och folk jag inte kände där. Var livrädd för hur det skulle va. Såhär var det: jag och en kille till. Sen var det ingen mer. Läraren sa att jag kanske skulle bli ensam nästa gång, eftersom han killen hade gått någon intensivgrejs innan. Haha, surt om jag blir själv!

Imorgon är det kulturhistoria-redovisning, är lite nervös. Ska även få tillbaka Shakespeare-intervjun, men det går nog bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela