Malin

En blogg om mig

10 november 2010

Publicerad 2010-11-10 15:54:34 i allmänt,

Hej!

Idag, senare, om EN HALVTIMMA (!!!) ska jag på min första av två teorikurser! Ska bli jättespännande och jag är jättenervös. Vet inte alls hur det kommer va, vilka som kommer va där, vad han "förväntar" sig av oss och sådär. Pirrigt, men det är snart bara två månader kvar tills jag är 18, alltså lika länge tills jag får börja på riktigt med körkortet! Och på allt detta har jag min första körlektion med lärare imorgon! PIRRIGT! Underar hur det kommer va.

Igår var Simon  här, vilket resulterade i att jag inte fick någon sovmorgon idag ändå. Men det gör inget, för jag gillar den pojken jättemycket ändå!

Ska äta nu, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela