Malin

En blogg om mig

1 november 2010

Publicerad 2010-11-01 20:48:19 i allmänt,

Halloj!

Nu är oktober slut och jag välkomnar november med två par nya glasögon! Hämtade ut dem idag, fick sms om det i fredags, men jag har ju varit i Skara hela helgen, så jag hämtade dem idag! Är jättenöjd och håller precis på att vänja in mig. Det var så otroligt annorlunda mot linser eftersom seendet inte blir direkt på ögat som man är van. Men börjar vänja mig mer och mer.
Sen är det nog ovant eftersom min styrka hade ändrats ganska rejält. Har nu -3,00 och -2,75 istället för -2,50 och -2,00 typ. Så det är lite skillnad, men det går bra!

Imorgon ska jag träffa Matilda. Det blir vi två hela veckan då våra boyfriends är borta, plus Sofie! Så vi får umgås hela veckan, lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela