Malin

En blogg om mig

Sova och vakna pigg som attans!

Publicerad 2010-03-04 22:33:32 i allmänt,

Jag ska lägga mig nu. Ska sova ruset av mig. Ska sova och gå upp klockan nio och vara hur pigg som helst! Sen är det bara sätta igång väldigt smått med historie-provet (som visserligen är nästa fredag, men ändå) för att kunna gå till bibblan och läsa och sen senare utmed kvällen gå och kolla på teater.
Det är min dag imorgon, jag ska självklart ta kort under teatern, om man nu får det, jag ser ingen anledning till att man inte får det. Tror det kommer blu grymt bra och jag ser verkligen fram emot det!

Men nu måste jag alltså sova, om jag ska orka gå upp nio imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela