Malin

En blogg om mig

100328

Publicerad 2010-03-28 21:56:37 i allmänt,

Hejsan!

Idag fyller min syster år och Kajjan. Grattis till dem.

Imorgon är det skola igen, och efter det ska jag nog hitta på något med Matilda och Sofie innan Centralshow, jag undrar hur den kommer vara. Är rätt spänd, kommer kännas väldigt knepigt att sitta i publiken efter tre år på scen. Men jag fixart alltid!

Igår var det "End Polio Now"-konsert ute på Ingesund med Solbergagymnasiekör, Klässbolsgymnasietkör, Iriskören och Kammarkören. Det var sjukt kul att va med! Det var otroligt och alla (okej, inte alla) låtar satt perfekt. Det var dock lite jobbigt att va där från 10-18.30, men man överlevde tack vare massa underbar körsång!

Nu taggar vi inför ensembleuppspelet på tisdag, not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela