Malin

En blogg om mig

100319

Publicerad 2010-03-19 17:05:30 i allmänt,

Hellu!

Idag är det premiär för Sweeney Todd, dock såg jag den igår på deras genrep och den var så grymt bra! Lite äckligt var det dock med köttpajerna, men den barberarstolen skulle man inte tacka nej till att pröva! Haha, det roligaste var när den inte fungerade. Men det var riktigt bra och alla Ingesundare var superduktiga!

Ska åka till pappa idag, vet inte riktigt när han kommer, och jag har inte packat något alls. Men jaja, Jonna kommer vid tjugo i sex, och mamma sa att de skulle hämta mig efter det. Så det blir la braaaa.
På söndag ska jag till Ingesund och lyssna på John Williams konserten med stadsmusikkåren! Ska bli riktigt nice faktiskt! Jag ser verkligen fram emot det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela