Malin

En blogg om mig

100314

Publicerad 2010-03-14 18:26:39 i allmänt,

Hellu!

James Morrison - You Make it Real <3

Har beställt en jacka och ett par örhängen från hm! Det ska komma till veckan, så det blir gött! Mamma och Jonna har också beställt lite grejor, skor och sådär. Men nu är jag inne på att beställa mer! Har gjort en önskelista som kommer gå på 207,50 svenska kronor. Och då "ingår" en bikini bandeau-bh, två par örhängen (ganska big ones, som de jag redan beställt), två väskor: en glassväska (den heter strandväska, jag kallar den glassväska) och en tygväska! Så det vill jag ha. Inget över 100 kr ens! Måste prata med mamma om detta, hon kommer INTE gilla det. Jag vet det. Men man kan ju alltid berätta för henne

Imorgon är det skola igen. På tisdag blir det kördag. På torsdag är det intagningsprov. Påtal om det, jag måste skicka sms till Tobbe om sånglektion...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela