Malin

En blogg om mig

100302

Publicerad 2010-03-02 15:35:13 i allmänt,

Hellu!

Sitter här och har persiennerna nerdragna, solen lyser mig rakt i ögonen annars! Men jag klagar inte på solen, det är underbart. Har varit ute och lekt i snön förut. Kastat många snöbollar och åkt pulka nedför Tälle-backen! Det gick fort kan jag lova er. Men mycket kul var det, och jag blev inte helt blöt. Haha

Men måste in till stan innan nio ikväll, måste se säsongspremiären av Desperate Houswives! Det slutade så himla dumt förra gången, så jag måste få veta vad som händer! Men innan dess blir det vara kvar i Tömte ännu mer. Jag älskar det


Har även fått reda på att Köla-slaget äger rum den 12 juni! Tömte kommer vinna i år igen. Förra året var det ju inget, men nu kör vi stenhårt igen. Hoppas det blir fritt från skador och fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela