Malin

En blogg om mig

100301

Publicerad 2010-03-01 15:06:07 i allmänt,

Hejsan hoppsan!

Idag sitter jag i Tömte! Åker hem imorgon igen, men innan dess ska jag ha lagt klart pusslet på 1000 bitar! Jovisst, det är min nya hobby. Och eftersom pappa har väldigt många pussel, så kan man ta ett nytt varje gång man är här. Sen får jag köpa fler, men än har jag inte gjort klart alla här hemma. Det lär ta ett tag, eller två.

Något som jag har gjort klart är att jag har läst ut Änglar och Demoner, och den är verkligen ruggigt bra! Och jag förstår namnet också. Klockrent om man tänker efter. Men nu måste jag läsa Den förlorade symbolen också, sen ska jag se alla filmerna. Eller, ja, de två som kommit ut. da Vinci koden och Änglar och Demoner, jag hoppas att filmerna gör böckerna rättvsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela