Malin

En blogg om mig

den 30 juli 2010

Publicerad 2010-07-30 19:58:39 i allmänt,

Tjatja!

Idag var min sista dag (gud vad jag tjatar om det!) och det var otroligt skönt! Men det kommer kännas konstigt till veckan när jag inte har något att göra! Kommer gå många dagar och undra vart all kyckling är! Men som tur är kommer jag och Bella börja våran träning! På måndag blir det gym i simhallen! Sen blir det väl springa och sådär, kanske får pröjsa badhuskort, jag vet inte. Vi får se hur det blir med det, känns onödigt om jag inte vet hur mycket jag kommer träna där.

Men jaja, Bella's birthday is today! HAPPY BIRTHDAY MY FRIEND! Jag gillar dig very mucho (svengelska älskar vi)

Men imorgon är det Stjärnspelen, slipper va funkis iallafall, GÖTT AS HELL! Så då kan jag träffa massa roliga vänner som jag gillar! Det är pretty awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela