Malin

En blogg om mig

den 28 juli 2010

Publicerad 2010-07-28 21:00:03 i allmänt,

Halloj!

Jag tänkte jag skulle driva min blogg lite bättre! Har varit ganska dålig på det, mestadels för att jag tycker det har varit tråkigt. Men jag kanske kan börja igen och se vart det leder, typ tre pers som läser (om ens det ibland) men det kan va skönt att skriva av sig lite.

Jobbet går bra, Nortura Haerland är inte alls så hemskt som jag hade föreställt mig! Hade trott att det skulle vara jätteäckligt att ta i kycklingfilér och dylikt, men det är helt okej, roligt är det ju inte, men ett jobb jag kan tänka mig nästa år. PENGAR PENGAR PENGAR iallafall! Fick första lönebeskedet idag, för två och en halv vecka hade jag fått lön, bra med pengar blev det, och då får inte jag ens full lön, utan 80% av vad alla andra tjänar, eftersom jag är under 18. Men mycket pengar blir det ändå och det är jag himla nöjd med. För nu blir det körkort, utomlands i vinter, ny mobil (troligtvis en Experia Mini) och en keyboard! So I need the money!
Gör ju mina två sista dagar nu under veckan, så det kommer gå galet snabbt, och jag bryr mig inte ens om jag måste lära mig picka eller skära eller något, för det kommer gå snabbt, bara jag inte får kontrollera filér en hel dag som Jonna var tvungen. Men det tro jag nog inte.

(Försökte hitta en bild, men det ville sig inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela