Malin

En blogg om mig

ute i kalla vädret

Publicerad 2010-01-31 19:02:51 i allmänt,

Jag och Bella har precis varit på promenad, okej. Det kanske var en halvtimma sen, ungefär. Men vi var ute iallafall, och det var väldigt kallt. Det sticker på benen lite smått än faktiskt. Inte så skönt. Men vi var ute i ~40 minuter, starkt av oss, med tanke på kylan. Men det var skönt iallafall, få röra lite på mig.

Idag har jag annars inte gjort något alls. Slappat, läst det jag skulle i boken, gjort klart CV och personligt brev. Och tränat KuHi, som jag ska fortsätta med nu. Jag förstår mig inte på den som tyckte att vi skulle ha KuHi, det måste vara det tråkigaste som finns. Jag skojar inte. Bara man ser boken somnar man nästan!
Men ja, jag får väl gå och sätta mig med det. Tråkigt, men prov på onsdag, så jag måste.

Hos Amanda igår var det SUPERKUL! Hoppas det blir kul till fredagen då jag ska ha mitt partaj. Ingen spänd stämmning bara...


Sofie, jag och Matilda på nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela