Malin

En blogg om mig

100129 - GRATTIS TILL MIG!

Publicerad 2010-01-29 13:11:35 i allmänt,

Hejsan!

Idag blir jag sjutton, 19.37 för att vara exakt, då fyller jag sjuttan!

Ska 'snart' till musikskolan för att ha gemensam sång, ska sjunga "In his eyes" som är från musikalen Jekyll and Hyde! Jag gillar låten och ska sjunga den som duett med Therese. Får se vem som kommer vara vem. Det beror på vilken del vi gillar bäst och sådär. Eller ja. Ni fattar. Kanske

Efter det, tjugo över tre någon gång, ska jag ta en snabb fika med Matilda och Sofie innan min sånglektion 16.10! Jag har inget bättre för mig ändå, och jag hinner knappt hem innan jag måste vända för att gå tillbaka till musikskolan annars. Så vi bestämde en snabb fika. Funderar på att bara dricka te, eller oboy eller något. Eller bara äta en bulle. Eller, ja.

Men nu ska jag lära mig mer om att skriva CV.

HEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela