Malin

En blogg om mig

100128

Publicerad 2010-01-28 16:32:20 i allmänt,

EN DAG KVAR!
(tills jag blir 17 om någon inte visste det)

Idag har jag lyssnat på en superbra konsert! Jag vet inte vad bandet hette, men det var Ingesunds-elever som spelade. Och det var så jävla bra att man rös ända ner till stortån! Sjukt bra var det och jag ville inte att dom skulle sluta spela. De spelade nya låtar, och äldre låtar, låtar som man kände igen, en fransk låt. Det var iallafall super och jag vill veta vad dom hette.

Sen, eller nu, måste jag öva engelska-glosorna som jag har tills imorgon. Får ta och göra det, samt skriva lite på Kulturhistorian och läsa DaVinci-koden.
Just nu lyssnar jag på, antagligen mest troligen, den bästa sångaren i världen, Gavin DeGraw <3 Han är verkligen BÄST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela