Malin

En blogg om mig

100127

Publicerad 2010-01-27 19:48:54 i allmänt,

Hejsan!

Idag har varit en mycket bra dag! Jag har kännt mig så himla effektiv och allt har gått som på räls, eller fötter. Först var jag ju på skolan, och där var allt okej, som vanligt. Men jaja. Sen när jag kom hem åt jag direkt, sen åkte jag och mamma och handlade. Sen när vi kom hem och hade packat upp varorna, gick jag ut med Bella på en promenad. Sen nu har jag fixat lite grejer och skrivit ner mina engelskaglosor!

Nu ser jag på biggest looser, och efter det ska jag göra mig varm oboy och sätta mig med glosorna och läsa i DaVinci-koden! Bättre kväll får man leta efter!

Vi ses och hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela