Malin

En blogg om mig

100126

Publicerad 2010-01-26 16:38:00 i allmänt,

Hejsan Hoppsan Lillebror, eller inte.

Skolan idag har varit hur bra som helst! Jag, Matilda och Sofie har insett att vi inte borde få vara med varandra längre. För då överlever vi inte, utan dör av skratt. Korv, korv, korv, köttbulle, köttbulle, köttbulle säger jag bara! KLOCKRENT!
Vi har inte haft så roliga lektioner, utan det var när vi gick på stan och gick till Ica som det blev roligt.

Men sen, kvart över sex, ska jag vara på Musikis! Ska då repa inför våran ensembleredovisning som är ikväll halv åtta. Ska bli kul, men man måste skaffa sig världens pokerface verkligen! Annars kommer vi skratta väääääldigt mycket. Då blir ju inte sången så fin. Men jag kommer "skämmas". Haha

Nu ska jag läsa KuHi och Data, jag fattar inte och tycker att det är väldigt tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela