Malin

En blogg om mig

100125

Publicerad 2010-01-25 16:45:29 i allmänt,

GRATTIS TILL JONNA OCH AMANDA SOM FYLLER ÅR IDAG!

Ska sätta mig och läsa KulturHistoria och Datakunskapen nu. Har det tills på onsdag, men känner att om jag läser igenom det en gång idag, och en imorgon. Så är jag rätt bra förberedd. Så det duger.

Idag annars har vi fått gjort ett CV, eller vi ska börja lite smått med det. Sen har vi sjungit för Amanda och suttit och sjungit massa knepiga och konstiga och otroligt dåliga svenska låtar. Men det är sånt som är kul vettni! Och sånt som hör till musikestet.

Imorgon blir det Ensemble-redovisning för föräldrarna! Sjukt kul ska det bli. Vi sångare ska bara sjunga en låt, men vi har ju haft våran redovisning redan. Mer spelande blir det och det gör mig ingenting, för dom andra är så duktiga så!

Gavin DeGraw <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela