Malin

En blogg om mig

100124

Publicerad 2010-01-24 12:29:52 i allmänt,

Hej, eller godmorgon. Det beror på när man gick upp.

Idag vet jag inte om jag ska ha småbarnsträningen. Det var ju meningen, men Evelina kunde inte, och jag vill ju inte vara själv med alla dessa barn. Så jag skrev ett sms till Annika, men hon har inte svarat. Jag får väl ringa henne snart och höra hur det blir. Vi måste ju veta om vi ska åka in till stan eller vara kvar i Tömte längre.

Annars har jag gjort klart svenska läxan, läsa DaVinci-koden plus skriva om några personer som man vill ta upp. Jag orkade bara med Langdon och Neveu. Så det blir bra, tror jag. Vill läsa mer i den, men jag får hålla mig tills på tisdag. Om jag inte göra alla saker i förväg. Alla läxor och sådär. Haha, nu funderar jag riktigt seriöst på att göra det. Får se hur jag gör.

Ha det gött nu alla snygga människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela