Malin

En blogg om mig

100123

Publicerad 2010-01-23 19:55:10 i allmänt,

In his eyes I can see
where my heart longs to be
In his eyes I see a gentle glow
and thats where I'll be safe I know
Safe in his arms, close to his heart
but I don't know quite where to start

Jekyll and Hyde - In his eyes

Hej!
Låten ovan ska jag sjunga, det är min nyaste sångläxa. Ska sjunga den tillsammans med någon annan tjej, dock vet jag inte vilken. Tjej alltså. Men det får jag se någon gång. Kul ska det bli iallafall!

Har haft ''kalas'' hemma hos pappa nu! Fick pengar och lotter, vilka jag inte vann något på. Men pengar är aldrig fel. Åt White Lady också, så sjukligt gott! På lördag ska jag fira hos mamma. Då kommer Therese och Alen och mormor och morfar också. Ska bli kul!

Imorgon är det småbarnsträning som gäller. Får se hur det går. Måste prata med Evelina om vad vi ska göra och sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela