Malin

En blogg om mig

100120

Publicerad 2010-01-20 21:30:13 i allmänt,

Hej!

Idag har jag, mamma och morfar varit och kollat på en lägenhet på Jacobsgatan! Från endel fönster kunde man se våran nuvarande lägenhet, det kommer bli jobbigt om vi flyttar in, och se tillbaka på vårat förra boende och veta att någon annan bor där nu.
Men iallafall, jag gillade lägenheten skarpt! Mamma gjorde det också, vi får se hur vi gör, om vi slår till eller väntar och blablabla! Men jag gillar den, som sagt, och skulle trivas där om vi flyttade in! Det är ju inte så stor skillnad på lägena och sådär. Blir inte så långt att flytta. Hehe

Men idag har varit en bra dag! Skolan har varit helt okej och jag har lyssnat på en liten jazz-konsert med elever från Göteborgs Musikhögskola! Det var väl inte världens roligaste, men helt okej. Sen har jag läst i DaVinci Koden, ska läsa 100sidor tills tisdag. Jag har läst 37. Men jag hinner, till helgen. Sen ska jag bara beskriva en eller flera personer, men det går väl bra antar jag.

Imorgon blir en rolig dag, får se om jag och Bella tränar. Jag vet inte hur jag kommer vara efter idrotten, eftersom vi har fys. Men vi får se hur det blir! Maha

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2010-01-21 13:30:54

Why move? :o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela