Malin

En blogg om mig

KuHi - boring

Publicerad 2010-02-01 16:13:30 i allmänt,

Läs aldrig den kursen om ni slipper den. Okej, vi har det 2h i veckan, inget att klaga på där inte, och det är ganska flum. MEN, och det är ett strt men, det är jättetråkigt att läsa om antiken och alla vaser och målningar, statyer och instrument, Epos-läran (som jag inte fattar..) och allt annat. Det är inte kul, men jag vill ha bra betyg i denhär kursen, varför vet jag inte. Men det känns så extremt flum, att jag måste tillföra lite allvar till den.

Idag fick vi tårta av Johannes på klassrådet. Gott var det iallafall. Och tårta ska ätas med gaffel! MÖMS
(bättre än min lunch.... iiiiiiiiih)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela