Malin

En blogg om mig

100226

Publicerad 2010-02-26 17:05:48 i allmänt,

Hej!

Sitter och lyssnar på Lite blandmusik (ja, shuffle på bästa Spotify-listan som gäller!) och väntar på att mamma/Jonna ska ringa och hämta upp mig! Då åker vi och köper fredagsgodis, dock kan jag inte köpa så mycket för jag ska på STUDENTKONSERT ikväll! Jag tror det kommer bli g-r-y-m-t bra! Veronica och Victor har idag.

Igår var jag också på studentkonsert, Alexandra hade då och det var üüüüüüüüüüüüüüberbra! Hon var jätteduktig och jag tycker att upplägget var suveränt!

Men nu borde jag gå och hämta pengar, man vet aldrig när mamma/Jonna ringer!


Sofie är grümt bra!

Kommentarer

Postat av: sofie

Publicerad 2010-02-27 17:52:03

ohja!jag äger!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela