Malin

En blogg om mig

100223

Publicerad 2010-02-23 15:59:01 i allmänt,

Hej!
Det var inte kul att vara sjuk igår! Alla andra var i skolan, vad gjorde jag? Jo, låg hemma och mådde bra. Men eftersom jag hade spytt i söndags fick jag ju inte gå till skolan. Och lugn, det var ingen sjukdom, bara att jag ätit för mycket mat. Eller något i den stilen. Men det är inte kul att vara ledig från skolan när mina kompisar skrattar och pratar om underbara saker! Men idag var jag fit for fight och var med alla goa människor igen!

Nu lyssnar jag på Shout Out Louds nya album, WORK! Jag gillar det, plus att de kommer till festivalen i sommar, så jag kommer kunna lyssna på dem live, igen. Även fast det var två (tre?) år sen och jag hade inte upptäckt detta magnifika band ännu. Men efter den festivalen var jag såld, till Shout Out Louds och nu är jag fast i träsket. Men det är inte något som jag tycker är illa, tvärtom, det är UNDERBART.

Men nu borde jag göra matte, missade två timmar igår. Men det fixar jag på ett ögonblick! Ska även skriva min diskussionsdel till svenskan och kulturhistorian, ja vi kör dessa ämnen parallellt just nu. Men jag gillart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela